Kıbrıs Sabah

Set Ekstra, ‘Üç Kız Kardeş’ dizisinin setinde

Milliyet.com.trİclal Aydın’ın çok okunan tıpkı isimli romanından uyarlanan ‘Üç Kız Kardeş’in başrollerini Reha Özcan, İclal Aydın, Berker İnanç …

Milliyet.com.tr
İclal Aydın’ın çok okunan tıpkı isimli romanından uyarlanan ‘Üç Kız Kardeş’in başrollerini Reha Özcan, İclal Aydın, Berker İnanç, Mahsus Kaya, Almila Ada, Melisa Berberoğlu, Veda Yurtsever, Tayfun Eraslan paylaşıyor. Birbirine çok bağlı ‘Türkan’, ‘Dönüş’ ve ‘Derya’ isimli kız kardeşlerin kıssasını anlatan dizinin setine, Kanal D’de pazar günleri saat 09:20’de yayınlanan Set Ekstra konuk oldu.

Set Ekstra’nın dördüncü kısmında; Magazin D Haber Müdürü Asiye Acar, soluğu Ayvalık’taki sette aldı. İlk olarak Sadık Baba’nın huzur kokan konutuna konuk olan Acar’ı kapıda; dizinin ‘Dönüş’ü Almila Ada ve ‘Derya’sı Melisa Berberoğlu karşıladı.

“HER GÜN BU MESKENE GELMEK O KADAR HOŞ BİR HİS Kİ”

Aile sahnelerini bahçedeki masada çekmeyi tercih ettiklerini söyleyen Alimila Ada, “Seyirci görüntüyü da görüyor. Çok sıcak samimi oluyor” tabirlerini kullandı.

Bahçeyi tıplarken konuşan Berberoğlu ise “Buraya her gün gelmek o kadar hoş bir his ki… Geliyoruz, oturuyoz burada. Konutumuzda üzere oluyoruz. Kışın çok huzurlu, çok dinlendirici bir yer” dedi.

Dizinin ‘Derya’sı Melisa Berberoğlu, “Set dışında neler yapıyorsunuz?” sorusuna da “Çok ağır çalışıyoruz pek boş vaktimiz olmuyor. Ancak boş vakitlerimde benim tez sürecim var, onunla ilgileniyorum. Has Kaya ile birlikte tıpkı meskende yaşıyoruz. Ona yemek yapıyorum akşamları hatta dün barbunya pilav yaptım. Acar’ın yalnızca ‘Özgü!ye mi yemek yapıyorsun?’ sorusuna da cevap veren Berberoğlu, “Poğaça yapacağım mesela yarın sete” diyerek güldü.

Üç kız kardeş’in baba meskeninde tıp atan Ada, Berberoğlu ve Asiye Acar, meskenin guzur dolu havasından bahsetmeden edemedi.

ÖZGÜ KAYA’DAN ‘TÜRKAN’ İTİRAFI

Ardından Rüçhan Korman’ın görkemli konutuna giden Asiye Acar’ı Mahsus Kaya ve Berker İnanç karşıladı. Sette keyiflerinin yerinde olduğunu söyleyen ikili, ağır bir tempoda çalıştıklarını tabir etti. Somer’in sıkışmışlığından bahseden Berker İtimat, uzun vakittir gelen kısımları çabucak okuma isteğine kapıldığını belirtti.

Canlandırdığı ‘Türkan’ karakterinin empati hissine şaşırdığını anlatan Has Kaya, “Türkan sevdiklerini keyifli etmek için çok çabalayan bir karakter. Vakit zaman Türkan beni de şaşırtıyor” dedi.

Türkan’la Somer’in kısa bir mühlet yaşadıkları konutuyla ilgili de konuşan ikiliden Berker İtimat, “Biz kaosu seven bir çiftiz muhakkak ki. Meskende sıkılıyoruz, huzurlu memnunken kaos neredeyse oraya gidiyoruz” dedi. (Gülüyor)

“AYVALIK’TA BANA ‘DAMAT’ DİYE SESLENİYORLAR”

Sokakta nasıl reaksiyonlar aldığını anlatan İtimat, “Ayvalık’ta bana ‘damat’ diye sesleniyorlar. ‘Kızımıza düzgün bak’ diyenler oluyor. Fakat olumsuz reaksiyonlar almıyorum. Sonuçta tamam Mine’nin bebeği doğdu fakat Somer de ona babalık yapacak” dedi.

Ayvalık’ta bu dönem bir konut tuttuğunu söyleyen Berker İtimat, “Geçtiğimiz sene altı ay otelde kaldım fakat artık bir koltuğum olsun istedim. Uygun yemek de yaparım. Sabah kahvaltılarımı sete getiriyorum” diye konuştu.

VEDA YURTSEVER: BENİM ANNEM DE RÜÇHAN’A BENZERDİ

Asiye Acar akabinde dizinin Rüçhan’ı Veda Yurtsever ile bir ortaya geldi. Canlandırdığı ‘Rüçhan’ ile ilgili konuşan Veda Yurtsever, “Bir insanın bu kadar makus olmasının pek imkanı yok. Fakat benim annem de Rüçhan’a benzeriydi. Annem Allah rahmet eylesin fakat gelinlerini pek sevmezdi. Türkan’ı da çok sevmesine karşın oğlunu elinden aldığını düşünüyor Rüçhan da fakat Mine’yi hiç sevmiyor, zira evliyken oğluyla birlikte olduğu için. Ondan nefret ediyor” dedi.

Rüçhan’ın biçiminin çok beğenildiğini söyleyen Acar’a cevap veren Yurtsever, “Zaman içerisinde saçı oturdu. Bu koyu makyajı da kendisini gizlemek için yaptığı bir şey. Daima bu zenginliğin içinde olan bir bayan Rüçhan. Yani bu şaşâlı hayata alışkın” tabirlerini kullandı.

Veda Yurtsever, “Rüçhan Hanım’a bir şey söylemek istesem “Yapma” derdim. Mine ile Somer’i de ayırmak için uğraşmazdım” dedi.

“İNSANLAR BİZİ ÇOK BENİMSEDİ”

Sonrasında ‘Üç Kız Kardeş’in babaları Reha Özcan (Sadık) ve Tayfun Eraslan’ın (Özer) yanına giden Asiye Acar, sokakta nasıl reaksiyonlar aldıklarını sordu. Reha Özcan, “Bazen hiç reaksiyon alamazsınız fakat herkes çok seviyor” derken, Tayfun Eraslan ise “İnsanlar bizi çok kabullendi, benimsedi. Hoş yansılar alıyoruz o yüzden” diye konuştu.

Reha Özcan, canlandırdığı ‘Sadık’ karakteriyle ilgili; “Böyle sevgi dolu bir babayı oynamak ve onu anlayan beşerlerle oynamak çok keyifli” dedi.

“EKİP OLARAK BİRBİRİMİZİ ÇOK SEVDİK”

Acar, dizinin ‘Nesrin’i İclal Aydın’ı da karavanında ziyaret etti. Aydın, muvaffakiyetlerinin günden güne arttığını söylerken, grubun ahengiyle ilgili de “Biz grup olarak birbirimizi çok sevdik. Sakin bir grup olduk. Sırayla bana yemek yapıyorlar. Benim buradaki meskenim, takımın toplanma merkezi oldu” sözlerini kullandı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.